Praktik

Idag var praktiken helt död! Knappt någon där, inte ens frisörerna var där typ!
Vi satt och pratade i typ 1 timme sen drog vi till Gina och kollade lite sen tillbaka till praktiken typ 10 minuter innan vi frågade om vi fick dra till stan istället. Det fick vi såklart, dom bryr sig inte speciellt mycket och om det ändå inte finns något vi kan göra där så fanns det ingen mening med att ha oss där.
Så vi åkte till stan och shoppade lite. Jag köpte ett par byxor och ett par örhängen och vi letade i precis ALLA butiker efter en vanlig svart kort kofta men det var fan omöjligt att hitta?! Skit konstigt efter huuuuur många butiker som helst så hittade jag äntligen en!
Så nu är jag sjukt nöjd även fast jag är betydligt fattigare!

Imorgon är det skola och skolfoto, dags för spex men jag tror inte jag ska vara med.
Vet inte vad jag ska klä ut mig till och känner ingen lust att göra det heller, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0