Pannkakor

Jag hade klart bestämt mig för att steka pannkakor för första gången i hela mitt liv igår! Det började förjävligt, jag hade ingen aning om det skulle vara hög värme eller svag värme eller hur mycket smet man behövde för att pannkakan skulle vara tunn?!
Så ja de 10 första blev som de blev och hamna i soptunnan :D
De andra 8 blev faktiskt rätt bra och jag var nöjd. När jag var klar så var jag dock inte alls sugen längre så dom fick åka in i kylskåpet och vila tills jag blev sugen!
Tidigare den dagen hade jag ju faktiskt ringt o lovat Freddie att jag skulle komma förbi jobbet när han jobba idag men det var ju inte så mycket att skryta med så jag "ställde" in det.
Men sen pratade jag med honom idag när jag slutade och idag var det ingen glad Freddie så jag bestämde mig trots min onda handled att börja om och göra en ny smet och steka mera pannkakor så han kan trösta sig med något iaf!
Idag gick det faktiskt mycket bättre och jag tror alla blev rätt bra, återstår att se!

Så nu ska jag snart packa ner allt och bege mig mot jobbet.

I övrigt har det varit en helt okej dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0