Måndag

Kunde inte sova inatt vilket var skit störande!
Tog två bussar tidigare imorse men kom ändå försent! HATAR SL.
Hade huvudvärk när jag vaknade men det är inget ovanligt numera då jag haft huvudvärk sedan i onsdags. Men imorse kändes den bättre så skippade att ta en tablett.
Dagen rullade på bra, hade håltimme men förljde med Gaby och Tess till centrum en sväng då där vi åt på tastys vilket var evigheter sen och skit gott!!
När jag slutat satt jag kvar och fick hjälp med matten.
Så fort jag klev på bussen kände jag hur all min kraft försvamm huvudet dunkade jag mådde illa och kände mig svag. Det höll i sig och när jag väl kom hem mådde jag fruktansvärt dåligt!
Jag gick och la mig och vid 18 så somnade jag och vaknade igen för ca en timme sen. Mår inte lika illa nu men huvudet gör fortfarande ont. Vet inte varför jag fått det? Funderar på att stanna hemma imorgon och ta det lugnt men vi får se hur jag mår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0