Host host!!

Hade svårt att somna inatt, var mycket som snurrade i huvudet och när jag väl lyckades somna så vakna jag fort igen av att jag hosta.
Jag satt faktiskt och tänkte på hur länge jag lyckats vara frisk den här hösten. För de senaste åren har jag lyckats vara sjuk i stort sett hela hösten men iår har jag bara varit förkyld en kort sväng i början. Såklart skulle jag inte tänkt så för sen kom det ju, det började stickas och kännas skumt i halsen och det utvecklas fint åt en rethosta! Gud så mysigt .. eller?
Hur som helst jag somnade tillsist och vaknade först vid 9 och sedan vid 12. Det är inte ofta jag får chans att sova ut så jag njööööt!! Låg och drog mig i sängen riktigt länge klockan hann nog bli ca halv 2 innan Andréas smsa och fråga om jag ville ta en kaffe i stan.
Jag hoppade inte i duschen och gjorde mig i ordning och åkte in. Vi tittade runt i massa butiker och sedan satte vi oss ner och drack goda varma drycker!!
Efter det gick vi till jobbet och hämtade upp Freddie. För igår köpte vi ju biobiljetter till ikväll, så vi gick och åt lite och sen blev det Paranormal activity 2.
Den var fan precis lika läskig som 1:an om inte värre. Minns inte så mycket av 1:an mer än att den var obehaglig men den här var nog fan värre, det hände lixom mer saker hela tiden. USCH!!
Jag hatar det verkligen men på något jobbigt sätt så älskar jag det!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0