Fredag

Jag är så sjukt jävla trött på människor som bara klagar o gnäller när man verkligen försöker.
Vill bli av med såna människor, typ ta bort dom ur mitt liv! haha

Hur som helst har jag haft en dunder mysig kväll med världens härligaste Emma! Vi lagades tacos och åt massa med chips och godis! Självklart satt vi bänkade framför Idol och mös! Mycket skratt, så sjukt roligt.

Imorgon blir det jobb på Kungsgatan 12:30-16:30 efter det ska jag hämta ut mina tågbiljetter inför nästa helg så jag slipper ta tid åt det på fredag. Nästa stopp blir i Brommaplan om jag inte hinner med det på förmiddagen för att lämna tillbaka två filmer jag hyrde förra veckan.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0