Derby!

Idag spelades som de flesta vet det efterlängtade derbyt och som jag inte kunnat bestämma mig om jag ska gå. Jag visste att jag egentligen ville men sen ville jag sova också. Men när jag vakna idag fick jag några sms och då bestämde jag mig för att köpa en biljett trots att jag knappt sovit inatt. Jag ångrar inte det valet för en sekund! Bästa beslut på länge!!
Att stå i klacken och känna den känslan som är där, den går verkligen inte att beskriva! Jag blir så sjukt glad!!
Självklart vann vi! Så underbart att få se Djurgården spöa skiten ur AIK!!!!

Iår åker dom ur igen!!!

Den här dagen som verkligen började som skit blev trots allt något riktigt bra tillslut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0