Byggarbetsplats!!

Gick upp strax innan 8 var faktiskt ganska pigg. Solen var framme och det såg inte så farligt kallt ut ute men fy fan det var -3, usch! Seriöst brukar hösten vara så här kall?
Jag orkar inte med det!!
Men på något skumt sätt börjar jag längta efter snön, att få gå ut och höra hur det knarrar under fötterna. Det ger mig mysfaktor!!
Hur som helst var jag i god tid till jobbet vilket kändes skönt eftersom butiken är mycket mindre numera eftersom jävla clas olsson ska tvunget bygga en egen rulltrappa! Asså vafan ska dom göra det för?! Jag förstår inte grejjen!! Så ja numera är vår butiken en äckligt byggarbetsplats med byggdamm precis överallt. Man känner sig så äcklig och så fort man tvättar händerna blir man smutsig igen av allt jävla äckel damm!!
Hade skit tråkigt hela förmiddagen, fanns typ inget att göra förutom att gå omkring med den där moppen och försöka få bort dammet men lyckades typ inte! Känns dessutom onödigt för de kommer finnas nytt igen imorgon.

Jag hade faktiskt först tänkt dra ut idag eftersom jag börjar 14 imorgon men när jag satt på bussen hem kände jag hur äckligt trött jag var och bestämde mig för att bara gå hem och krypa ner i min mysiga säääng!!
Köpte med mig lite godis och nu ligger jag här och typ halvsover.

Om en timme börjar Pretty Woman på 5:an älskade den filmen när jag var liten så ska fan passa på att titta på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0