Wasa kanel knäcke!

Ja det knäckebrödet har funnits länge men jag har inte ätit det på evigheter förens nu ikväll och guuuud vad gott det var! Kunde inte sluta äta, nu är jag så mätt att jag nästan mår illa!
Så gott tyckte jag inte att det var förut? Hm aja.

På praktiken igår färgade Gabriella mitt hår, så jävla bra att ha någon från klassen med sig för då kan man göra massa grejjer på varandra. Typ som färga, tvätta, styla osv ;D Me like alot!
Blev iaf skitnöjd med färgen, den är typ väldigt väldigt mörkbrun ser svart ut i vissa ljus och brun i andra!
Kände att det var dags att färga igen var egentligen nöjd med den jag hade innan men det var så himla ojämn. Den var ljusare i topparna än på längderna plus att färgen hade tvättats ur väldigt mycket där jag hade min blonda slinga förut så den var typ ljusbrun. Men nu är allt jämt igen ;D wiihoo!!

Idag har vi haft massa inställda lektioner, skönt visst men jävligt störande!
Hade prov i religon och det kändes faktiskt okej, hoppas han rättar snabbt så man får tillbaka det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0