Vilken häärlig dag !!

Vaknade av mig själv strax innan 11 vilket var sjukt skönt!!
Jag låg kvar i sängen och bara mös. Sen pratade jag med Linus och inte så mycket mer :)
Efter en stund kom jag på att jag ville gå på massage så jag gick in på några olika sidor men sen bestämde jag mig för att gå på den uppe i centrum för jag orka inte åka någonstan (jag vet jag är lat).
Jag gick dit vid 15 och guuuuud så mysigt dom gjort det där. Jag fick gå in i ett omklädningsrum och byta om till en morgonrock sen fick jag massa frukt och satt och läste tidningar. Efter ett tag kom hon som skulle massera mig, Hanna hette hon. Hon var jättebra och jag känner mig supernöjd!!
När massagen var slut fick jag en kopp te och återigen erbjöd dom frukt! Jag kände mig faktiskt väldigt snurrig och matt efteråt.
Köpte med mig lite mat hem och hoppade direkt in i duschen.
Nu har jag precis ätit och lagt mig i sängen!
Ska snart upp och fixa lite :)

Förresten har jag ju packt min resväcka till viss del idaaag :D snart bär det av, hihi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0