Long time

Idag har jag legat hemma och ja inte gjort så mycket alls egentligen. Ryggen gör fortfarande ont och medicinerna funkar till viss del, måste vara hemma imorgon oxå enligt läkarna.
Efter ett tag blev jag väldigt uttråkad så tog tag lite i hemmet genom att vika tvätt och ta bort kläder som legat överallt, packat upp resväskor, diskat och tagit fram adventsljusstakarna. Imorgon kommer mamma och hon ska hjälpa mig vidare med städningen! Hon är allt bra, hihi! Det är så betydelsefullt att få lite hjälp ibland. Som tur är har jag nog gjort det värsta det som återstår är dammsugningen som jag inte kan göra med ryggen än!

Lördag blir vilodag men på kvällen kommer EMMA ;D och söndag ska jag försöka mig på lite jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0