Känner mig död

Efter några timmars matte pluggande så åkte jag in till stan för att möta Linus som fick hålla mig sällskap medan jag gick runt och gjorde mitt projekt!
Guld värd är han som orkade ställa upp och gå runt och ha tråkigt i typ 2 timmar, stackarn! Men jag hade gjort det samma för honom!
Fick iaf väldigt mycket gjort idag vilket känns skit skönt!
Nu är jag iaf as trött och vet inte riktigt hur jag ska orka föna mitt hår samt platta det! Men jag måste för jag kommer aldrig orka fixa det imorgon. Jag ska gå upp 7:30 eftersom jag ska jobba imorgon. Segt men får iaf lite sovmorgon på söndag, hihi!!

Nähe dags att fixa håret och kanske fixa något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0