Jobb, after work och nu BARCELONA!!

Idag var jag på plattan och jobbade!
Det gick skitbra och var super roligt! Lagom mycket att göra och lagom med folk. Skönare när man känner att man hinner lägga tid på kunderna än när man stressar igenom alla. De som vill ha hjälp har ju all rätt att få det, såklaaart!! Efter jag slutat satt jag kvar till stängning så vi alla gick tillsammans ner till Fridays! Det var jag, Amanda, Nilo, Freddie, Andreas och på vägen mötte sprang vi på Emelie!
Väl där så var det proppfullt vid borden men fan så mysigt! Togs massa bilder och det var mycket prat!
Precis som det ska vara :)
Jag själv tog faktiskt inga bilder glömde helt bort det men jag får väl försöka sno några från någon ;)

Nu har jag precis duschat och tvättat håret. Ska snart torka och platta det, lika tråkigt varje gång men fan så värt det när man kliver upp på morgonen och tjänar MASSA tid!!

När det är gjort ska jag slänga ner det sista som går att slänga ner ikväll och sedan lägga mig i sängen och kolla på Paradise hotel och Greys!
Sedan kommer klockan vara alldeles för mycket och sleeptime för längesen!
Imorgon ringer alarmet 4:45 så det är bara att vara glad och gå upp fixa mig och sedan bege mig mot centralen för att sätta mig på tåget för att åka ner till Köpenhamn där jag möter upp pappa. Så vi får flyga tillsammans en av vägarna! Jag kan faktiskt inte förstå att det äntligen är dags! Undra när jag förstår att jag ska åka utomlands?
JAG SKA TILL VÄRMEN!!! som jag saknar så himla mycket!!
Jag ska njuta till 100!!!
Hejdå regn heldå kyla!
Förresten kollade jag vädret och här hemma ska det vara ca 3 grader i helgen och då har jag 25 :D hihihih!!!!

Hare gött!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0