.

Alltid när jag läser igenom min blogg är det samma månad jag läser igenom. Det är som om jag inte kan släppa den. Och innerst inne vet jag att jag inte gjort det än. Ibland funderar jag på om jag någonsin kommer kunna göra det. Jag vill ju självklart kunna göra det, typ bara strycka ett streck över det och bocka ur det i min livslista men om det ändå vore så lätt.
Ska jag släppa helt och känna tomrum länge? Eller låta det vara kvar och känner mig trygg ett tag till?
Jag vet vad jag vill och det har jag velat alldeles för länge men tydligen klarar jag inte av det..

Varför blir det så ibland? Att man kör fast sig i en återvändsgränd typ? Och att backa ur där kommer ge ärr för resten av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0