Dags att berätta vad som händer ..

Jag vet att jag varit riktigt dåligt på att skriva det senaste.
Jag orkar inte riktigt med plus att jag börjar känna att jag saknar ord som kan beskriva allt.
Kan iaf berätta vad jag gjort igår och idag :)

Söndag
Då vaknade jag halv 1 vilket var super skönt!! Gjorde mig i ordning direkt och åkte in till stan för att äta middag med mamma på Jensen! MUMS!! Vi hade en super mysig och trevlig middag. Behövs göras oftare! Efter middagen åkte vi ut till Kista för att kolla på skor åt mammi. Hon fick med sig ett par jättefina kängor från Vagabond och dessutom så fick hon träffa mina två fantastiska vänner och arbetskollegor Andreas och Freddie.

Idag
Gick jag upp vid 10 för att duscha och fixa mig eftersom jag återigen skulle in till stan för att första träffa Stefan och sen Linus och Sandra. Mötte Stefan ca halv 1 vi gick runt och kollade lite grann och var förbi donken en kortis. Hade inte så mycket att göra så vi skildes åt efter ca en timme så gick jag och mötte upp Linus och Sandra vi fortsatte kolla i butiker innan vi satte oss och fikade på Moda och där mötte vi även upp Freddie! Där satt vi ett tag och mös sen spran vi in en snabb sväng på hm men jag fick så jävla bråttom eftersom jag hade tvättid vid 17 och klockan var då 16:30 så jag kastade mig på tuben och åkte hem. Tvättade det viktigaste och gick sedan upp till centrum för att möta Tobbe. Vi åkte hem till honom snackade och tog det lugnt.
Fick låna med mig en väska av honom, uppskattas mycket!!

Jag lägger upp lite bilder från idag :)



Linus när han testar det sjukt fula gubbskorna från skopunkten!! BLÄÄÄ!!



Sandra i sina nya 46:or!



Freddie på hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0