You know it

Fan va det svänger hela tiden! Upp och ner ner och upp jag kommer bli galen på mig själv snart.
Hur som helst, imorse försov jag mig 45 minuter inte alls kul. Jag vaknade när jag egentligen skulle gå hemifrån men som tur va hade jag tänkt ta den tidiga bussen så jag kom i tid eftersom vi skulle ha prov så jag hann med rusningsbussen och kom bara 5 min försent eftersom den går mycket snabbare. Nu blev det rörigt men skit samma!
Permanentprovet gick inte super bra, gjorde på ett sätt jag aldrig gjort förut så det blev lite svårt att få ditt spolarna snyggt. Aja det blir som det blir imorgon är det dags för arbetsmiljöprov och sen är det bara naturinlämningen kvar som ska vara inne på måndag. Sen är det inget mer!
Fy fan skööööööööööööööööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0