Värdelös måndag

Eftersom min natur lärare sa till mig i fredags att jag skulle ha min redovisning idag så åkte jag till skolan men så kommer jag dit och så visar det sig att han inte alls har tid. Varför blir jag inte förvånad? Han gör ju fan jämt så här! Säger en sak och ändrar sig sedan helt utan anledning och utan att man får reda på det!!
Jag blir så trött!
Nu vet jag inte längre vilken dag jag ska göra det, *suck*
Hur som helst så tänkte jag åka hem istället för att vänta i skolan i 3 timmar och sen ha en lektion. Fick till och med lektions materialet men sen fastna jag kvar med Felan och Emma så tiden sprang iväg och tillslut var det lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0