Vagabond!

Det blev inge städande istället ringde pappa för han o hans fru Linda är ju i Sthlm och firar 10 år som gifta!
Och mina skor hade typ gått sönder lite i tyget, tanken var att jag skulle lämna skorna på deras hotell bara så skulle han ta med sig dom hem och byta dom där eftersom det är lite speciella regler som gäller. Men så tyckte pappa iaf att vi kunde testa byta skorna här så jag slapp bli utan dom. Och utan kvitto och hela köret fick jag ett par helt nya skor ;D Så nu är jag glad och lycklig igen!
På onsdag ska jag förresten på arbetsintervju på Vagabond, skit roligt!
Jag ska göra allt för att få det!!
Hoppas bara det går vägen, har väl säkert skit hård konkurrens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0