Today

Åkte till skolan strax efter 8. Hade prov i sprialpermanent, riktigt segt och det blev en del slarv på slutet men jag hann iaf. Efter det var jag rätt trött i benen och fötterna hade stått upp i över två timmar eftersom vi inte hade några stolar i den salen.
Sen åkte alla iväg till sin salonger och kvar var jag eftersom jag slutat på mig. Så jag gick upp till vår vanliga salong där 3:orna hade typ gesällprov som test för att se hur det kommer kännas ungefär. Det var helt okej och dagen gick rätt fort. Jag fick gå 15:40 och då tog jag pendeln in till stan där jag skulle ha min jobbintervju, var lite rörigt eftersom det håller på att bygga om och det hade inte hunnit öppna idag som de trott men jag hittade in tillslut. Fick fylla i ett papper och sen satt vi och pratade om jobbet och mig.
Det kändes som att det gick skit bra men hon påpekade att det var väldigt många som söker och att det finns väldigt få platser kvar. Nästa vecka får man besked, hoppas hoppas hoppas!!
Imorgon bär det av mot Varberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0