Snart sommarlov!

Två veckor kvar till sommarlov kan man göra annat än att längta?
Iofs har jag i stort sett inga planer men det hade jag inte förra året heller så det blir väl bra ändå antar jag. På ett sätt är det fruktansvärt skönt att inte ha något planerat. Första veckan ska jag stanna inne och sova!! Om jag inte får jobbet för då blir det väl jobb isf.
Varför kan de bara inte höra av sig?! Halva veckan har gått och har fortfarande inte hört något, jag vill veta nu nu nu!
Hur som helst nu när sommarlovet närmar sig börja ju även betygen komma. Hittills har jag fått reda på två ämnen och har mina föraningar om de andra men vi får väl se. Iår blir det inte så bra betyg som jag önskat men det är inte så konstigt saker och ting har inte varit så lätt och klart det påverkar det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0