Smile!

Hade sjukt svårt att komma upp ur sängen imorse eftersom jag inte kan somna på kvällarna. Somnar runt 3-4 någon gång varje jävla natt håller på att bli galen. Men åkte till skolan och hade matte, har kommit på att vår mattegrupp är för stor. Vi går igenom tal på tavlan jag redan fattat men får aldrig hjälp med det jag egentligen behöver .. Så hur i helvete ska jag då kunna få MVG på nationella om en vecka när jag inte får någon hjälp? Jag vet MVG .. i stort sett omöjligt men jag vill ha det i kursen eftersom jag ligger precis på gränsen till det. Så får jag VG kommer jag väl säkert störa mig på det i evigheter.
Hur som helst sen hade vi kundpass och jag hade en klippning idag, det gick skit bra och verkade verkligen nöjd. Sen gjorde jag inte ett skit, satt mest bara där. Orkade inte ta tag i det, orkade inte anstränga mig.
Slutade strax innan 16 tog bussen och gick till Coop för att köpa bröd, när jag går omkring där inne försöker jag även komma på vad jag ska äta till middag kändes som jag gick där i en evighet sen helt plötsligt slår det mig "TVÄTTSTUGAN"!!! Kollade på klockan 16:43, hade alltså 17 minuter på mig att betala, springa hem, packa ner tvätten och springa iväg till tvättstugan. Jag hann eller ah nästan om man inte ska va petnoga. MEN .. gissa vad jag glömde köpa? BRÖDET!!! Enda anledningen till att jag gick till Coop från början för.
Som tur var hade jag bestämt att träffa Ange senare så då kunde vi gå förbi och köpa brödet.
Henne träffade jag runt 8 och shit va tiden gick fort! Först handlade vi sen satte vi oss utanför och prata sen började vi gå runt lite för att det blev för kallt att sitta kvar när solen försvann.
Men en timme var vi ute och det kändes seriöst som 15 minuter!
Skrattar alltid så sjukt mycket när jag är med henne och det är så sjukt skönt! Jag behöver det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0