Sjukt ..

Va helt slut igår, somnade strax efter 12.
Vaknade runt 1 av ett sms hörde massa ljud på gården så jag går upp ur sängen och kollar ut genem fönstret och möts av en lukt. Det lukta som när det brinner någonstans. Jag titta runt överallt såg ingenting. Somnade om och vaknar strax efter 2 nästa gång och känner att lukten blivit ännu starkare jag kliver upp ur sängen igen och nu. nu luktar det helt sjukt mycket! Jag visste inte vad jag skulle göra, för jag såg ingenting nu heller.
Jag försökte ringa pappa men hans mobil va avstängd.
Jag låg vaken en stund och funderade på vad jag skulle göra  .. Tillsist somnade jag.
Minns inte vad klockan var när jag vaknade men lukten var borta iaf, tack och lov!
Låg kvar i sängen ganska länge, kollade på film och pratade i telefon.
Vid 15 gick jag upp och börja städa, det är faktiskt rätt skönt när man väl kommer igång. Vek alla kläder plockade undan och diskade i köket, dammade av alla hyllor och dammsög. Skulle egentligen torkat golvet också men blev hungrig och drog till Coop och köpte mat så golvet får vänta tills imorgon för nu orkar jag inte.
Imorgon ska jag möta mamma i stan när hon slutat jobba sen MÅSTE jag försöka plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0