Sista pluggandet!

Nu är det inte mycket kvar.
Har fortfarande några punkter kvar på naturinlämningen men jag hittar inte svaren! Så jag får prata med honom imorgon och sen skriva klart den på min håltimme. Egentligen skulle jag inte början förens 14:25 imorgon men nu måste jag hålla i en muntlig redovisning för att visa att jag verkligen förstått vad jag skrivit i det tidigare arbetet för att få vg. Och det känns så dumt att inte ens försöka när det är så nära.
Men efter imorgon så är det inget mer plugg!!!! (Iaf inte på ungefär 3 månader)
Nu är det inte långt kvar 10 skoldagar, men det är ju i stort sett inga seriösa lektioner nu framöver eller jo vår samhällskunskapslärare ger sig inte! Betygen har han redan satt men han kör på med ett nytt område som han inte ska ha varken prov eller inlämning i så det spelar ingen som helst roll om du lyssnar på vad han säger eller inte iaf för betygets skull. Jag hatar samhällskunskap så kan inte påstå att jag lyssnar speciellt mycket nu.
Jag har ingen mer matte eller idrott o efter imorgon har jag inte heller någon naturkunskap men vad ska vi göra i skolan de sista två veckorna egentligen? Usch va värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0