Lördag!

Jag är så jävla trött på alla människor som ska ta mig förgivet!
Jag ska finnas där och stötta dom men när jag gjort mitt "jobb" då är det över.
Okej jag vet alla är inte såna och jag vet att mina närmsta vänner inte gör så mot mig. Men det finns andra som väljer att göra så .. Somliga ångrar det sedan och kommer tillbaka och ber om ursäkt men det finns dom som inte gör det. Just nu orkar jag bara inte mer .. det räcker! Aldrig igen!
Hur som helst. Jag har haft en jätte mysig kväll!
Vi drog till Ängby och mötte upp massa folk, spelade kubb, lyssnade på musik och chillkröka! Hur mysigt som helst!
Blev lite kallt när solen gick ner men men. Sen drog vi till en fest minna inte vad klockan var då men det va väl helt okej inte den bästa jag varit på men den funka.
Kom hem nyss, Peter och Paulina var så gulliga som följde mig hela vägen hem! Tack igen :)
Ska väl kolla på en film och sen försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0