Idol 2010

Drog hemifrån strax innan 9 imorse, skit segt.
Var ganska pigg ändå vilket jag inte trodde jag skulle vara. Vädret kunde varit bättre men det såg ju inte jättemörkt ut så jag trodde vi skulle hinna komma in innan det skulle börja regna.
När vi kom fram va det väldigt mycket men det visste man redan att det skulle vara så vi tog plats i kön. Vi kom ganska långt på två timmar men efter det tog det verkligen tvärstopp! Fattade inte va som hände de tre sista timmarna kom vi max en meter fram varje trettionde minut typ. Sen började det självklart regna först bara lite men sen öste det ner och alla fällde upp sin paraplyer som börja droppa på en så det gjorde inte saken bättre. Det va bara så äckligt trångt såg inte ens fötterna och att röra sig för att ta upp mobilen var ett stort problem.
Efter fem timmar i kön orkade jag verkligen inte mer, har aldrig frusit så mycket förut i hela mitt liv!
Så vi klättrade ut .. spelade inte roll att det inte var mycket kvar det hade ändå tagit oss minst 2 timmar till ..
Eftersom vi aldrig kom in så blev det inte så många bilder men några har Lisa och Ange tagit. Lägger ut dom om jag får dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0