Idiot

Något måste vara riktigt allvarligt fel på våran lärare. Vi skulle skriva ett arbete om energi på 4 sidor typ. Jag blev klar för över en vecka sen. Enligt honom är idag sista dagen man fick jobba på det men nör jag frågade om jag måste komma som är klar sa han ja. Visst jag accepterar det men nu när jag är här har jag ingenting att göra! Han bryr sig inte det minsta! Så jävla värdelöst hade hellre legat kvar i sängen och sova att sitta i skolan framför datan och inte göra ett skit de närmsta 2 timmarna ..
Nej då jag har inte damp .. blir bara trött!

Imorgon är det audition för Idol i Stockholm, plattan wiiho.
Nej men jag ska åka in med Lisa och Ange eftersom Lisa bestämt sig för att söka iår!
Hope for the best wish you luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0