Handels

Det är två veckor och två dagar tills jag ska springa Göteborgsvarvet 2,1 mil.
Asså förstår ni hur långt det är?
Jag har tränat en del fast mindre nu senaste tiden. Men de värsta är att som det är just nu kan jag inte springa. Var hos läkaren i tisdags för jag haft så himla ont runt höftet och njuren typ. Enligt den korkade läkaren jag fick träffa har jag en inflammation i höften och gav mig voltaren men han gjorde inga tester eller något. Hur kan han då veta att det är en inflammation? Jävla idiot. Ska iaf äta dom ett tag nu och så får vi se om det onda släpper.
Sjukt jobbigt att sitta i skolan hela dagarna för det gör ont att sitta ner länge. Som idag var vi på stuidebesök på handels, har i stort sett suttit från 9-15 med en timmes lunchrast.
Vår föreläsare gillade inte oss. Haha!
I början var han skit trevlig o bad oss ställa frågor under tiden men sen när folk började fråga svarade han skit kort på dom och så ställde de vidare frågor för att de inte förstod då sa han bara men så är det nöj dig med mitt svar. Desto mer tiden gick desto mer otrevlig blev han.
Har man inte tålamod för att föreläsa gymnasieelver som har frågor ska man väl fundera på att byta yrke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0