Det känns som fredag!

Ja det känns verkligen som fredag idag.
Gick upp 9:20 idag och stressade runt som en tok kastar i mig frukost och springer iväg till bussen.
Kommer fram till skolan 10:50 och när jag kommer in ser jag ingen från klassen men sen möter jag Patricia och det första hon säger är "Vad gör du här NU?" Jag "Men vi börjar ju nu? Eller faaaan .. om en timme"
Hur kunde jag vara vaken i TVÅ timmar utan att reagera?
Vad tänkte jag på egentligen? Så sjukt störande ..!!
Som tur var kom Emma efter bara 5 minuter så vi gick till matsalen och sen satte vi oss ute i solen tills lektionen började. Lektionen gick snabbt vi gjorde klart våra arbeten om brott och straff, riktigt grymt blev det!
Sen slutade vi halv 2. Jag åkte hem, handlade lite och sen drog jag upp till Vällingby för att möta Ange. Vi åkte till Odenplan för att köpa inpackning på Wella.
Sen satt vi mest och snacka lite skit innan vi drog hem.
Just nu är jag bara sjukt trött eftersom det aldrig känns som att jag får sova ordentligt. Iofs sov jag as gott inatt och jag somnade halv 1 så det var riktigt bra!
Men jag ska titta på tv en liten stund och sen blir det sängen.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer orkar inte planera så tar dagen som den kommer. Skulle iofs behöva städa en del .... hmm vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0