Det blir inte alltid som man tänkt sig ..

Igår hade jag tänkt lägga mig tidigt men sen kom jag ju på att jag inte skulle gå till skolan idag och helt plötsligt var jag skit pigg. Smsa lite med D och sen tittade han över. Vi kollade på en skit dålig film jag fattade ingenting! Minns inte ens vad den hette men men .. Sen låg vi och prata om allt möjligt, riktigt mysigt!
Vaknade ca 10 imorse, kollade på tv och pratade sen blev klockan mycket väldigt fort så jag var tvungen att skynda mig som fan så jag skulle hinna med tåget som gick 16:10.
Jag hann med mitt tåg med ändå ville det inte som jag vill. Vi började få små förseningar, ingen big deal men sen stod vi still utanför Skövde ett tag eftersom det tydligen hade strömavbrott och sen fick det äntligen tillbaka strömmen men då hade blixten slagit ner någonstans mellan Falköping och Herrljunga så då fick tåget inte köra fullhastighet hela den biten!
Det hela slutade med att jag missa mitt tåg i Göteborg, fick ta ett senare och kom totalt 1,30 minuter försent till Varberg. Inte den roligaste fredags kvällen jag varit med om direkt.
Nu är jag iaf på plats och hade ätit lite mat. Imorgon är det dags för Göteborgsvarvet 2,1 mil!! Vi ska åka härifrån 10:30 för att äta lunch hemmas hos Lindas syster med familj.
Snart ska jag gå ut och lägga mig eller ja iaf lägga mig och kolla på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0