Work work

Det gick faktiskt rätt bra igår och vi hade jävligt roligt!
Tyvärr fastna vi i pendeln precis vid spånga där stod vi still i säker 20 min super kul. Det slutade med att vi kom 15 min försent men det va ju inte direkt vårat fel dock så går det på lönen så då blev några kronor mindre men men.
Kom hem strax efter 22 åt lite och sen kolla jag på film och självklart kunde jag inte somna. Tror klockan blev efter 4 innan jag äntligen somnade så jag ställde alarm idag så att det finns en liten chans att jag kanske somnar ikväll. Gick upp 12-12:30 någon gång duchade och gjorde mig i ordning sen gick jag till coop och handlade lite mat när jag kom hem igen laga jag maten och åt! haha ..
Nu är jag helt färdig och har perfekt tajming för 15:30 ska jag gå till bussen.

Känner mig lite mer tagga idag för att jobba!
Hoppas det går ännu bättre idag!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0