tom ..

Jag gick upp till centrum och lämna tillbaka skorna jag köpte igår, egentligen vet jag inte varför. Dom va fina och så men jag tror det är ett par såna skor som jag bara komme rlåta stå här hemma och aldrig bli använda. Hittade ett par fina rosa vagabond skor men jag ska prata med pappa först innan jag köper dom så får jag lite rabatt.
Jag kollade runt lite på kläder men hittade inget kul, vet knappt själv vad jag letar efter så känner mig förvirrad. Men jag köpte smink, örhängen och ett par ringar.
Sen gick jag förbi coop och köpte massa frukt och lite annat små skit, tänkte göra fruktsallad senare.

Idag känner jag mig mest tom, svårt att förklara allting finns kvar men på ett sätt.
Har ingen lust att göra någonting alls mer än att bara va hemma och tänka vilket jag ska vara oxå.
Klockan är bara 4 och jag är redan skit trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0