Tjolahopp

Mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu, vet inte riktigt hur jag ska trassla ut det!
Jobbet är en jävla berg och dalbana, ena dan känns det som det går skit bra andra dagen går det skit dåligt! Men hur man än vrider och vänder så är dom inte nöjda. Våra chefer är riktigt dumma i huvudet! Dom gör mig riktigt jävla förbannad! Att trycka ner folk så som de gör är långt ifrån okej, det enda dom gör att att kränka oss och det sjuka är att ingen vågar säga ifrån för ingen vill förlora jobbet för då försvinner perngarna! Det är fan den enda anledningen till att jag stannat kvar tills nu, jag vill ha pengarna och för att få träffa vissa personer som verkligen är underbara! Men nu räcker det, jag kan inte lyssna på deras crap längre dom kan få spara det till någon annan. Ska ta ett sista pass nästa vecka och verkligen bevisa vilken jävla förlust det kommer bli för dom när jag säger upp mig.
Men det är inte bara det som tar upp plats i mitt huvud utan en annan sak oxå. Jag kan inte berätta exakt vad det är, mest cirkulera runt det. Ni vet när man vet att det bara är så det ligger till? Utan att behöva säga det med ord man bara känner det. Ja precis så är det och det är skrämmande för det finns så många hinder. Och det största hindret kan inte jag ta bort, det är inte mitt hinder. Självklart vill jag att det ska bort men frågan är verkligen om det kommer försvinna och om det är värt det? Det känns på något sätt rätt jobbigt ..
Ah jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga ..

Jag skulle ju iaf jobbat imorgon men nu kommer det inte bli så.
Jag ska gå upp tidigt för att åka och hälsa på mamma på hennes nya jobb, ska faktiskt bli jättekul jag känner mig riktigt glad för hennes skull! Och så vänder jag tillbaka dygnet lite. Har vänt på det eftersom jag jobbar 17-21 så vaknar jag typ vid 1 går upp för mig i ordning åker till jobbet och sen kommer jag hem äter kollar tv och film och sen går klockan och blir mycket. Är van vid att ha längre kvällar och alla tycker att det är försent att träffas när jag kommer hem vilket jag kan förstå för vem orkar sitta inne till 22 och sen gå ut och träffa någon? Eller ja okej visst det beror ju på vad man ska göra ..

Nu ska jag försöka sova igen och se om jag kanske lyckas bättre denna gång!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0