sov lördag

Jag är trött trött trött! Gick och la mig ca 3:30 men har sovit så jävla dåligt bara för I låg på soffan och gjorde massa konstiga ljud när han sov. Skit störande!
Aja kvällen igår blev ganska lyckad men tycker verkligen inte om att betala inträde på krogen, det är bara dyrt och äckligt. Men annars va det najs. Under kvällen så valde dom som höll i kareoken ut de 12 bästa som sedan skulle battle mot varandra, guess what? Jag blev uttagen :D det va skit roligt, jag fick möta en kille som hette Linus han va nog minst 10 år äldre än mig och han gick sedan och vann hela skiten. Dock tyckte jag inte att han var så bra som vissa av de andra men men han var en värdig vinnare!

Jag ska träffa Sara idag, men var när hur vet jag inte. Känns rätt ostabilt!
Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0