Skolan + gamla bilder!

Ja idag va det skolan igen vi hade världens längsta håltimme kändes det som iaf.
Fick reda på att jag fick 21 av 23 på matteprovet som jag skrev när jag va sjuk veckan innan lovet. Jag är riktigt nöjd! Hoppade över en uppgift som jag inte förstod alls.
På kundpasset hade jag kassan, svarade i telefon och rulla curler tiden gick faktiskt ganska fort.
Vi slutade strax efter 4 eller jag gjorde det iaf eftersom jag va tvungen att invänta de sista kunderna.
Efter det tog åkte jag till Vällingby och hämtade ut ett paket med den nya internetsladden. Skit löjligt fattar verkligen inte varför det inte bara kan skicka in det i brevinkastet men men ..

Imorgon är vi lediga igen eller iaf jag för vi har resurs -och omprovsdag.
Så jag ska in till stan en sväng och möta Stefan, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska väl kolla runt lite I guess! Det blir säkert super bra, efter det så har jag inga planer skulle träffat D men som vanligt ställde vi in det, hopplöst. Vi får väl se när det blir av.

Har dessutom bestämt när och hur jag ska fira min födelsedag nu vilket känns skönt eftersom det bara är 2 dagar kvar tills jag är 19. Det däremot känns inte alls lika bra!
Aja alla som är berörda av tid och plats har redan fått info eller kommer få väldigt snart! Jag vet att vi ALLA kommer få det grymt kul!

Och nu nyårsbilderna, ja jag vet det har tagit tid! Alldeles för lång tid men det beror faktiskt inte på mig utan på Sara som aldrig skickade bilderna! Men idag äntligen kom dom. Dock inte alls många och det togs flest kort ganska tidigt på kvällen vilket är lite tråkigt. Men jag kan bjuda på ett fåtal!






En sak till bara, jag vet att min design strular lite för vissa som läser min blogg. Att min menyrad hamnar i mitten av hela designen så att man inte ser vad jag skriver. Jag har kollat lite på det men orkar inte anstränga mig. Det får va så ett tag nu helt enkelt så ni får stå ut, sorry. Det enda tips jag har är att skrolla ner så man ser själva menyraden och klicka på allmänt då kommer alla inläggen precis som vanligt eftersom jag bara använder mig utav en kategori så finns alla där. Hoppas att det går bättre för er nu!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0