Sjukhuset

Kunde inte sova inatt huvudet bara dunkade och ingenting hjälpte kände mest för att dö.
När alarmet ringde imorse hade jag sovit ca 2 timmar och jag hade fortfarande fruktansvärt ont i huvudet så jag bestämde mig för att stanna hemma idag (något jag inte borde gjort).
Jag vaknade sen runt 11 låg kvar i sängen och kollade på tv. Efter ett tag fick jag ett städryck så jag börja plocka undan lite, började torka av handfatet på toan osv. När jag hållt ca 10 minuter fick jag för mig att öppna fönstret i badrummet som jag inte öppnat på snart ett år säkert. Så jag drog lite och det hade fastnat med den yttersta rutan och så lossnade det typ som trälist så jag skulle bara stänga till det igen för jag orkade inte hålla på. Men det gick inte, så jag tryckte till och fy fan va jag ångrar det för hela rutan sprack och jag fick in en glasbit i handen. Ringde pappa i panik eftersom det vägra sluta blöda och jag fick inte ut glasbiten. Jag trodde dock inte det var så farligt att få in det i handen men enligt pappa var det mycket viktigt att uppsöka läkare så fort som möjligt. Jag pratade en kort stund med vårdguiden för att höra vart jag skulle åka. Det hela slutade med att jag fick åka in till akuten, det gick rätt fort. Glasbiten hittade dom inte men om svullnaden inte försvunnit tills på måndag så ska jag gå tillbaka dit så ska vi göra ett ultraljud på handen osv.

Den här fredagen suger, jag är helt slut skulle kunna somna vilken minuter som helst!
Blir en hemmakväll men imorgon är det utgång :D Ska fira mig i efterskott eftersom vi inte lyckats få ihop det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0