Praktik

Försov mig imorse, va tvungen att tvätta håret eftersom jag inte hade orkat göra det igårkväll.
Men hann inte platta det så satte upp det i en liten knut, usch men det fick funka.
Idag va det faktiskt en helt okej dag, det var en annan praktikant där oxå så det hjälpte ju säkert till. Vi va på här och köpte lite saker så nu hittar jag dit, kul kul.
Gick 20 minuter tidigare idag för min mobil hade kommit tillbaka från reparationen, och allt gick på garantin så jag är lycklig! Åkte hem duschade och tvätta håret igen, lagade mat, prata med mamma, pappa och även lillebror och när jag hade pratat med lillebror fick jag idéen att göra något till Thea. Hennes operation verkar ha gått bra, bara in korsbandet är för uttöjt så ska det väl inte vara några problem. Tycker verkligen så himla synd om henne vet inte vad jag ska göra. Leta iaf upp massa färgpapper jag fick när jag var liten och så börja jag klippa och tejpa blev faktiskt rätt nöjd men fan va länge jag fick hålla på. Det va riktigt riktigt pilligt men samtidigt väldigt roligt.
Nu har jag nästan precis gjort mig i ordning inför natten och ögonen går snart i kors så jag ska stänga av datan väldigt snart!

Imorgon är det fredaaaag jippii !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0