Och så va man 19

Vaknade upp 6:40 av att mamma kom in och sjöng med frukost på sängen, riktigt mysigt!
Det va längesen sist så jag uppskattade det verkligen.
Sen gick jag upp och gjorde mig i ordning sen skjutsade morfar mig till skolan, väldigt skönt att slippa åka buss ända från Täby det tar nästan 1 timme och 30 minuter.
Skolan gick ganska snabbt, va en helt okej dag faktiskt.
Vi slutade ca 15:30 då tog jag bussen tillbaka till mormor och morfar, för vi skulle ha middag där jag, mormor, morfar, mamma, Tomas, min morbror och hans familj.
Fick mycket fina presenter, har fått pengar som verkligen uppskattas och sen mest småsaker förutom pappas present som är en weekend tillsammans med honom nåsonstans i Europa var vi ska är inte bestämt ännu det får vi se med tiden.

Just nu är jag bara helt slut så ska gå och lägga mig, ibland blir det inte alltid som man tänkt sig helt enkelt.

Men mamma du är bääst!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0