Nice!

Kvällen igår var lyckad dock stängde stället 2 eftersom det blev sommartid då. Jag trodde faktiskt man ställde om den vid 3 men bevisat på att jag hade uppenbarade sig när min mobil helt plötsligt ställde om sig själv. Jag kom hem strax efter 4 efter att ha ätit på donken och åkt tunnelbana hela lååånga vägen hem. Det bästa av allt var nästan att jag åkte taxi från centrum och hem för att jag inte orkade gå jag va så sjukt trött! Det kostade 60 kronor men det va det fan värt! Somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Vaknade för nästan 1 timme sen, ligger och kollar på tv och myser i sängen. Jag mår faktiskt bra idag, lite trött men annars är det toppen.

Bilder från gårdagen kommer kanske senare om jag kommer ihåg, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0