Melodifestivalen

Ja, det får mig att le.
Jag hoppas fan att Eric Saade eller Darin eller kanske Anna Bergendahl eller .. ? Nej fan när jag hör alla blir jag förvirrad, det finns många bra iår! Nästan lite jobbigt men då vet man ju nästan säkert iaf att ingen dålig kommer vinna! So that´s really good! Just nu tycker jag bara att Alexander Rybak sjunger förjävligt fult, känns nästan pinsamt.
Hur som helst blev jag glad när Roger Pontare intog scenen och sjöng en bit av "När vindarna viskar mitt namn", det är minnen och jag gillar fan låten mer än vad jag trodde. Hmm jag tror inte ens jag gillade den förut.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen och så uppdaterar jag säkert efter finalen.

Uppdatering

Ja Anna vann ju, jag gilla låten men det hade varit roligare om det inte va en ballad som vann!
Jag tror att Salem Al Fakirs låt hade kommit ganska långt eftersom den är så speciell. Men årets låt är ju sjukt galet jävligt mycket bättre än förra årets skit låt!


Kommentarer
Postat av: jenny the kiiiiing

:D tack hihi! Det är du med hurru! ;)<3

2010-03-14 @ 14:52:52


URL: http://jjennh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0