Mat

Jag kan fan laga mat!
Ja jag har ju iaf lyckats de 5 senaste dagarna och då menar jag mat från grunden. Inga halvfabrikat. Egentligen är det inte alls jobbigt men man måste köpa en jävla massa saker. Men jag är ändå nöjd med resultatet det enda problemet är att jag inte alls är bra på kryddor, jag vet inte vilka kryddor som passar med vad men jag antar att jag lär mig det med tiden bara jag vågar testa!

Skolan idag var okej, på frisören kunde jag inte göra något alls! Helt värdelöst!
Har haft ganska ont i handen idag till och från men det ser ut som att det läker bra trots allt hoppas det bara blir bättre nu! Jag är helt sjukt trött kunde inte somna inatt så sov typ 4 timmar så snart går mina ögon i kors, det blir en tidigt kväll idag. Jag har iaf sovmorgon imorgon och kanske inget kundpass så med lite tur slutar dagen med ledighet! Det vore verkligen awesome! Jag vill SOOOVVVVAAAAA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0