Läggdags

Som jag skrev igår träffa jag Stefan idag i stan, vi kollade på kläder och lite så. Tyckte det va kul att träffa honom igen det va ju ett tag sen sist!
Efter det åkte vi till Jakobsberg han skulle till sin farfar och jag skulle förbi skolan och hämta mina saxar, glömde dom igår och behöver dom när jag har praktik ifall jag får kund eller så. Sen tog jag bussen hem gick förbi coop en sväng hade ju knappt något hemma.
Imorgon efter praktiken ska jag möta upp mamma i stan för att få skjuts ut till Täby, min kusin fyller år så vi ska fira honom. Det blir säkert roligt, sen sover jag kvar i Täby så jag får sällskap på morgonen eftersom jag inte vill vakna själv på min födelsedag. Morfar har lovat att skjutsa mig till skolan eftersom mamma måste åka halv 7 så kändes inte det så lockande att åka med henne.
Efter skolan ska jag tillbaka till Täby för att ha födelsedagsmiddag med släkten :)
Ja nu närmar det sig, saknar fortfarande den där pirrga känslan lite. Beror väl på lite olika saker delvis att jag tycker 19 är en rätt meningslös ålder och sen för att min pappa aldrig finns närvarande vilket bara är tråkigt men det tillhör det vanliga.

Nu ska jag sova om jag ska orka upp imorgon, måste packa ner det sista i min väska först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0