Duktig!

Jag och Gabriella tog busseen till Coop där käka vi på subway sen gick vi hem till mig en snabbis hos skulle möta en kompis i Vällingby så hon va här tills det va dags att gå.
Sen skulle jag göra klart samhällskunskaps arbetet men självklart ville datan inte som jag ville, det slutade med att hela bilden vred på sig och jag blev helt galen men tillsist ha ca en timme senare så var allt på plats igen och jag kunde äntligt börja plugga! Det tog väl ca 45 minuter att göra klart det sen skicka jag in det är när jag ändå va igång gjorde jag läxan som ska vara inne på måndag. När jag va inne på skolmailen upptäckte jag att Mats vår gympalärare hade mailat ut vårt inlämningsarbete *SUCK* det ska iofs inte vara inne förens den 31 maj så det är långt kvar men jag fick en känsla av att jag kommer skjuta på det där ett bra tag. Så jag satte mig med det en kort stund bestämde vad jag skulle skriva om och sen skrev jag ett halvt A4 och hela uppgiften ska vara på ca 1 A4. Men nu orkar jag  verkligen plugga mer nu får det räcka jag är fan trött.

Om en timme börjar andra avenyn!

Imorgon ägnar jag en tanke åt min syster som ska opereras <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0