Dagen

Vaknade 7:12 alltså 45 minuter försent, hatar sånt.
Skyndade mig så mycket jag bara kunde och kom faktiskt bara några minuter försent. Hade naturkunskap och det suger verkligen jag hatar ämnen som bara at teori hela hela hela tiden! Det gör mig gråhårig!
Sen hade vi frisör och då gjorde vi en raktpermanent för första gången, skit roligt!
Väldigt lätt faktiskt det trodde jag inte att det skulle vara.
Sen åkte jag hem, orkade inte vara kvar. Dessutom hade jag en massagetid bokad 14:20 och den ville jag självklart inte missa! Och fy fan va skönt det va, känns faktiskt som att den hjälpte lite i alxlar och så. Efter massagen drog jag förbi coop och köpte middagsmaten. Blev pasta och tonfisksallad, gillar inte tonfisk speciellt mycket egentligen men jag behöver äta fisk mer än vad jag gör.
Jag gick hem och gjorde salladen sen åkte jag till mammas jobb, vet inte varför fick något ryck att jag ville träffa henne eftersom allt blev så kaos. Så det kändes bra och jag fick en bulle! hihi.
Det blev bara en väldigt kort stund, hon körde mig till fridhemsplan och därifrån tog jag tuben hem igen.
Nu har jag precis ätit middag och bullen samtidigt som jag pratade med Tomas i telefon.

Så nu ska jag väl snart kolla lite på tv eller ah iaf om en timme.
Vet dock inte riktigt vad jag ska se än
20.00 Håkans bar eller familjen annorlunda?
21.00 Svenska Hollywood fruar
22.00 Petra Medes show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0