Update

Mm jag vet att jag inte skriver speciellt mycket och när jag väl skriver så är det mesta meningslösa inlägg. Har bara ingen lust att skriva, har egentligen ingen lust att göra någonting alls mer än att ligga hemma i min säng hela dagarna och bara kolla på film! Underbart, fan va jag längtat efter att få göra det. Det är bara att ta vara på tillfällena man får för nu är det snart dags för mina introdagar på jobbet vilket betyder att efter det kan jag antingen få jobba arslet av mig eller fortsätta mina lugna dagar. Det återstår att se jobba blir det ju hur som helst men hur mycket är det ingen som vet än.
Imorgon ska jag iaf träffa Shirin i stan och ja tro mig vi ska kriga runt där inne bland alla andra hm aja vi får väl se hur det blir. Vi ska mötas där iaf sen kanske vi inte blir kvar där, allt beror på vädret!
Jag och pappa har iaf nått ett steg närmare våran weekend jag fick av honom i födelsedagspresent, vi har till och med pratat om ungefär när den kommer bli av och vart den bär av. Allt är upp till mig, vart vill jag åka? När vill jag åka? Jag tror jag bestämt mig. Jag valde/väljer mellan Paris och Barcelona varför just dom städerna vet jag faktiskt inte. Paris är en stad jag velat besöka en längre tid men det känns inte rätt att göra det nu därför blir det nog Barcelona och troligvis i Oktober. Då hinner jag jobba ihop lite pengar så jag kan shoppa!!
Hur som helst, nu ska jag fortsätta kolla på min film och sen blir det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0