Student

Igår va det så jävla många som tog studenten och jag skulle varit en av dom men men ..
Va iaf på Tobbes mottagning igår. Det var roligt och trevligt.
Va kvar till 8 och sen åkte jag hem för att byta om för att sedan dra ut och träffa några kompisar.
Det blev så jävla kallt och jag var inte så taggad.
När vi väl skulle hem gick vi förbi donken först där träffa vi några som vi sen följde med på typ "efterfest" eller något. Där stannade vi inte alls länge det sög!
Sen hem va hemma ca halv 4 pratade med Jonathan påväg hem så då slapp jag va ensam iaf ;D
Måste gå nu ska in till stan och träffa Shirin vilket jag inte gjort på evigheter.
Blir nog mys berättar mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0