Nu behöver jag sommarloooov!!

Hela jävla veckan har jag kämpat mig ur sängen, det spelar ingen roll vilken tid alarmet ringer jag försover mig ändå! Idag vakna jag 20 minuter innan jag skulle gå. Fan om jag försover mig imorgon! Då kommer jag bli riktigt arg, men nu har jag bytt alarmsignal så förhoppningsvis vaknar jag. Jag har dessutom satt 7 alarm! Men idag lyckades jag ju sova förbi 2 samtal och 5 alarm! Hur jag kunde lyckas med är fortfarande en gåta!
Idag var vi bara 7 stycken på lektionen Christel demade klippsätt och sen fick vi göra precis vad vi ville! Emma fixade iordning min slinga nu är den inte lika gul!
Sen åkte jag till Vällingby för att köpa paraply och nagellack eftersom det tydligen ska regna imorgon. Så nu är jag redo för det iaf! Imorgon börjar jag 8:30, direkt efter avslutningen så ska jag till mormor och morfar. Ska bli super mys. På lördag sen åker jag och mami ut till Lidingö för att bo på hotell och ha det super mys!!!
Det har jag längtat efter jättemycket!
Och nästa vecka böjar sommarlovet på riktigt jag kommer iaf få vara ledig på heltid ca 3 veckor innan jag ska börja jobba. Ska jobba extra på alla vagabondbutiker! Ska bara lära mig allt jag behöver kunna. Det ska jag göra 5 och 6 juli en öppning och en stäning! Längtar faktiskt skit mycket! Kommer bli awesome!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0