Lördag

Fy fan va mycket folk det var i stan igår, är dock inte förvånad!
Vet inte hur länge vi var där men vi shoppade lite och så åt vi mat och så köpte vi våra eclipse biljetter!! wiiho så nu är det spikat att vi ska gå på världspremiären den 30 juni!! LÄNGTAR!!
Efter vi vart i stan åkte vi hem till mig för att hämta lite saker och sen drog vi vidare till Shirin. Vi gjorde inte så mycket resten av kvällen. Vi låg och kollade på tv och sen saw 2.
Jag sov ganska dåligt vet egentligen inte varför men låg och störde mig på små ljud som att klockan tickade som faaaaan. Plus att hennes lillebror gick upp rätt tidigt och han lät en del, hihi.
Äsch fan nu orkar jag inte skriva mer!
Jag är iaf hemma nu igen och imorgon måste jag STÄÄÄDDDAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0