Ingen tid över!

Vilken konstig dag det känns som det har varit, egentligen har den väl varit normal?
Gick till skolan och kände mig konstig och hängig.
Vi satt och fika på kullen och så spelade vi kubb rätt soft förmiddag sen åt vi lunch. Efter det skulle vi på studiebesök på brandstationen varför har jag ingen aning om. Där var vi kvar i 2 timmar dock kändes det som en evighet!
Gick till jakan och tog bussen till vällingby centrum för att köpa en present till Tobbe, fixade lite annat också. Sen var jag bara hemma och lämnade allt sen sprang jag till tuben för att åka till Solna eftersom jag skulle möta mamma. Var bara där och vände mötte Ange i fridhemsplan. Vi åkte tillsammans till vällingby för att köpa blekning och färg till hennes hår.
När jag lagt i två förpackningar blekning var jag tvungen att springa till coop och köpa mer. Den människan har verkligen gaaaalet mycket hår!! Tillslut la vi i färgen och slutresultatet blev bra nu är det dags för solen att göra sitt!
Imorgon tar ju typ alla studenten och jag skulle varit en av dom men varför sörja det när man kan vara med och dela sin glädje istället. Jag har iaf bestämt mig för att vara med på Tobbes mottagning och jag tror det kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0