Idioter borde inte få vara lärare.

Rubriken säger nog det mesta.
Längesen jag varit så arg och besviken på samma gång! Det värsta är att den idiot läraren inte ens förtjänar min ilska. Han borde inte få jobba kvar ..
Efter det åkte jag och Gaby till Kista för att leta klänning och studentpresent till hennes pojkvän och för att jag skulle på arbetsintervju. Intervjun tror jag gick rätt bra, vågar egentligen inte hoppas för mycket men ändå gör jag det. Kommer ha en klump i magen ända tills jag får svar. Beskedet kommer antingen fredag eller måndag! Men de började prata löner och när exakt det var ob och hur många procent vid vilka tider osv, det är väl positivt? Hoppas det iaf .. Gjorde mitt bästa!
Sen fortsatte vi leta efter saker Gaby köpte en snygg töja dock till sig själv och tillsist efter några affärer hittade jag en klänning och den satt helt okej för att va klänning på mig, så jag är nöjd och dessutom till ett bra pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0