Helgen

Vår vistelse på hotellet var riktigt mysig och trevlig. Vi åt massa gott, kollade på tv och umgicks.
Om vädret hade varit lite bättre hade det varit helt perfekt för hotellet låg i ett grymt fint läge. Precis vid vattnet så det hade verkligen inte skadat om solen hade velat titta fram men nu blev det inte så.
Mamma skjutsade hem mig igår så jag var hemma ca 16:30 sen gick timmarna och jag vet faktiskt inte vad jag gjorde med tiden. Men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att åka ner till Nyköping och träffa en kompis och jag hade sån tur att Tomas slutade precis när jag bestämde detta. Så jag mötte honom i Alvik och åkte ner.
Träffade min kompis, vi kollade på tv, snackade och bara tog det lugnt! Klockan blev rätt sent men sen gick jag iaf till mammas lägenhet för att sova. Känns så himla konstigt att vara där när hon inte är där.
Somnade direkt men vakna ett flertal gånger under morgonen av att de höll på och bygga eller vad de nu gjorde. Det störde mig iaf! Vid 1 kom Tomas och hämta mig eftersom han började jobbet 15:15 så kunde jag åka med honom hem också! Riktigt skönt!
Kom hem för kanske 2 timmar sen har lagat mat och tvättat lite sen dess.
Nu ska jag bara ta det lugnt och sova tidigt!!
LÄÄÄÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0