En dag kvar!

Sega dagar innan sommarlovet men nu är det bara EN dag kvar!
Sen slipper man vakna av det där jävla alarmet och jag kommer äntligen få soooova!!
Eller ah iaf tills jag börjar jobba när det nu blir. Kanske redan nästa vecka. Det tänker jag inte klaga på för då kommer jag ju tjäna pengar! Då är det värt att gå upp vid 8. Jag behöver varje öre nu eftersom jag och Shirin äntligen bestämt att vi ska utomlands så småningom!
Innan sommaren är slut iaf!
Idag började vi 11:50 dock var vi bara 6 stycken där så det var helt meningslöst. Men vi fick leka en rolig lek iaf! Den var faktiskt riktigt rolig! Sista omgången utklassa jag och Emma dom andra, fucking awesome!!
Sen åkte jag upp till Vällingby och mötte Ange eller rättare sagt besökte henne på jobbet "Love Stockholm 2010" jag är inte avundsjuk. Men det är lätta pengar så förstår att de är glada skulle inte heller banga på att jobba där om inte jag hade fått mitt jobb. Sen köpte jag med mig mat och gick hem. Packade ihop mina saker och gick till tvättstugan glömde sjävlklart en kofta kvar i lägenheten så fick springa upp och hämta den jättekul! Det är inte direkt på samma gård. Sen gick jag till Coop och köpte massa mys, iste, cider, glamour och lite annat skit!
Om en halvtimme ska jag springa iväg och hämta min tvätt och sen lägga mig i sängen för att kolla på tv.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0